•
Łata z profilu w kształcie trapezu, wykonanego ze stopu aluminium o podwyższonej twardości
•
Specjalne zagłębienie w profilu na palce ułatwia trzymanie łaty...
•
Łata z profilu w kształcie trapezu, wykonanego ze stopu aluminium o podwyższonej twardości
•
Specjalne zagłębienie w profilu na palce ułatwia trzymanie łaty...
UWAGA! Możliwość dostawy i koszty transportu łat o długości 2 m i powyżej są uzgadniane indywidualnie, gdyż jest to uzależnione od regionu doręczenia.
•
Profesjonalna łata z...
Libella jako moduł pomiarowy poziomnic i łat, stanowi najważniejszy element narzędzi pomiarowych, dlatego firma PRO zwraca szczególną uwagę na jakość wykonania oraz dokładność libelli. Wszystkie...
UWAGA! Możliwość dostawy i koszty transportu łat o długości 2 m i powyżej są uzgadniane indywidualnie, gdyż jest to uzależnione od regionu doręczenia.
•
Profesjonalna łata z...
•
Profesjonalna łata z profilu prostokątnego dwukomorowego wykorzystywana przy wyrównywaniu dużych powierzchni z betonu lub kruszców
•
Profil posiada wewnętrzne...
UWAGA! Możliwość dostawy i koszty transportu łat o długości 2 m i dłuższych są uzgadniane indywidualnie, gdyż jest to uzależnione od regionu doręczenia.
•
Profesjonalna łata...
Niezależnie od zakresu i rodzaju prac, jakie będą wykonywane przy użyciu poziomnicy, najważniejsze jest, aby wskazania pomiarów zawsze były maksymalnie dokładne bez względu na warunki otoczenia....
Niezależnie od zakresu i rodzaju prac, jakie będą wykonywane przy użyciu poziomnicy, najważniejsze jest, aby wskazania pomiarów zawsze były maksymalnie dokładne bez względu na warunki otoczenia....
•
Łata z profilu w kształcie trapezu, wykonanego ze stopu aluminium o podwyższonej twardości
•
Specjalne zagłębienie w profilu na palce ułatwia trzymanie łaty...
Po wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji o promocjach będziesz
otrzymywać newsletter z najciekawszymi ofertami w naszym sklepie
W każdej chwili możesz z tego zrezygnować.
Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez PPHU LUMINAR, będącego operatorem www.narzedziowy.pl, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej), ankiet oraz informacji handlowych w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, nr 144, poz. 1204 ze zm.)